YouTube klipp på jobbet hela dagen

Så roligt man kan ha! Nu efter fikat på jobbet har jag suttit och kollat på avsnitt från Supersice VS. Superskinny på YouTube. Riktigt undehållande, visst låter det så? Nu är det i alla fall snart lunch, så det känns bra iaf. Då har man bara eftermiddan kvar sen. Kommer nog inte bli kvar så länge idag heller, orkar verkligen inte med denna svarta datastol och denna gråa dataskärm längre :p Men nu i eftermiddag har jag i alla fall några till avsnitt att kolla på, sen när man sett klart dem får man komma på något annat man kan kolla på.

Ikväll ska jag käka ute med mamma och bror min. Mamma fyllde år i lördags och Erik kom hem igår, så det blir lite av ett firande på Olearys. Jag längtar redan! :D

Nu är det nära!


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0