Tre dagar kvar snart

Nu börjar det kännas! Nu har man börjat sagt hejdå till folk man inte kommer att träffa mer innan man åker, och det känns kan jag lova. Jag är lite blödig, och det vet ni som känner mej också. Så nu känns det verkligen att vi ska åka! Nu känner jag mej ensam också, Lina har nyss gått, Lisa sover hos Alex, mamma kommer inte hem förrän sent. Jag vill ha någon att prata med, men jag känner ändå inte för att ringa någon. Hur gör man då? Pratar med sig själv kanske? Då får man alltid dom bästa svaren tillbaks, fast det är ändå inte så roligt.

I alla fall så gick Lina för en stund sen. Jag, hon och Lisa gjorde hemgjord pizza till middag förut, det blev riktigt gott! Sen drog Lisa iväg till Alex, jag och Lina satt och surra, sedan satt vi och såg på Röd Drake. Och nu sitter jag här och pratar med folk på msn, det gör att det känns lite bättre i alla fall. Sen ska jag sova, imorrn är det fest som gäller. Jag ska ha som en "vi ses snart igen fest" nu innan jag åker med mina kära vänninor, det ska bli riktigt kul!

So long

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag kommer att sakna dig så otroligt mycket vännen! :/

2008-08-30 @ 19:52:50
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer att sakna dig skitunge!:/ / Carro

2008-09-01 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0