Tisdag

Gråa dagar i Sundsvall. Igår, när jag låg i min säng och försökte sova för femtioelfte gången, så rtcka jag plötsligt upp ur sängen. Klockan måste ha varit närmare halv 1 då jag bara hör hur det vräker ner utanför mitt fönster. Detta spöregn gick absolut inte att undvika för fem öre. Jag tyckte jag hörde att det mullrade lite också, men det är jag inte helt säker på. Jag tycker verkkligen det är hur mysigt som helst när det regnar och åskar ute när man ska sova. Man bara hör hur det sipprar på fönsterbrädan, hör hur regndropparna slåt mot asfalten, man hör också bilarna mycket tydligare. Det är verkligen hur mysigt som helst!

Idag vaknade jag "tidigt", i alla fall med tanke på att jag inte kunde somna igår. Anledningen till att jag klev upp vid 10 var för att jag skulle möta upp pappa på stan för att ta en lunch och köpa en resväska. Vi åt en väldigt god lunch på sju Kryddor, jag tycker de har jättegod mat där, verkligen. Sen bar det iväg för att hitta en resväska till mej. Vi lyckades att hitta en för 1599kr, jag kan inte förstå att en resväska kan kosta så mycket, men då tog vi en från ett bra märke som kommer att hålla i 20år också. Efter det bar det av till banken för att fixa lite grejer. På eftermiddan skulle jag träffa Pernila och umgås med henne, men jag orkade verkligen inte. Det kändes som att jag fått feber igen, så jag vilade en stund och kollade på friidrott, så nu mår jag bättre!


Jag tänkte först köpa en i rosa, men då tänkte jag att jag ska ha den ett tag också. Jag vill nog inte gå runt med en illrosa resväska när jag är 30år.

So long

Kommentarer
Postat av: Jossan

En tjej bara. Börjar närverna sätta igång för dig? :) Nära nu. Hihi. Jag hade fått ett mail för någon dag sen av barcca. De ville komma i kontakt med mig, men nummret mitt hade försvunne från deras data bas. :P

2008-08-20 @ 11:06:47
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: jossan

Jaså :D de lär nog bli ännu pirrigare sen också. Jag har inte svarat alls på de. :P

2008-08-20 @ 13:21:23
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0