Slö mest hela dagen

Jag skulle verkligen vilja bli frisk nu! Hela dagen har jag spenderat med underbara Lina Löf i hennes lägenhet i Granlo. Båda två är krassliga, jag med min rethosta och halsont och Lina med sin halsont och tung i huvet. Vi har spenderat det mesta av dagen i hennes soffa och kollat på massa SATC avsnitt, gud så underbara dom är! Även fast jag har sett alla avsnitt flera gånger blir jag ändå aldrig less på dom girlsen. Vi tog också en tripp till Hemköp i Granlo för att inhandla vitlökskroketter och gräddfil till middagen, som vi då hade kyckling till. Riktigt mumsigt må jag lova, lite synd bara att man inte kunde njuta av maten riktigt på grund av att man är sjuk. Nu ska jag göra nåt!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0