Regn, regn och åter regn

Vad less man blir på detta väder! Hela dagen idag har verkligen bara varit, grå, grå och åter grå. Vad gör man då dessa dagar? Ingenting! Jag hade tänkt tagit en lång promenad eller nåt, men det blev bara till kioskeb för att köpa en trisslott. Ikväll har jag varit hos en kompis för att säga hejdå, och dels fira han att han fyller år imorgon. Jag har andra planer imorrn kväll, så jag fick umgås med han ikväll ist. Vi lagade middag och kollade på film. Imorrn på dagen har jag planer med mamma. Sen på kvällen ska jag hem till Daniel för en sista kväll med honom innan jag åker! Bara 5 dagar kvar nu, kan ni fatta? Jag kan inte sova på kvällarna nu heller, grupplar och tänker på dittan och datten hela tiden. Men jag vet att allt kommer att gå bra, även fast jag oroar mej. Det finns inget i världen som skulle kunna hindra mej från att åka nu, det ska ni veta!!!


Snart smäller det Lisa Walker! (jätte gammal bild)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0