Onsdag=utgång

Gud vad jag njutar av att vara ledig! Idag är det onsdag och det är fult piss väder ute. Igår var det mys pys till dag. När jag vaknade slog jag på What happens in Vegas, varje gång jag ser en film med Ashton Kutcher i blir jag lika osäker varje gång. Den enda bilden jag har av han är när han är med i That's 70s show. Då får man den här bilden att han ska vara lika ful och oseriös i varje film. Men denna film tyckte jag var riktigt bra! Sen gick jag och mamma ut och gick, vi gick 2 varm runt sidsjön, så det blev drygt 6km. Det kändes hur skönt som helst efteråt. På kvällen igår var jag hos min vän, numera granne Pernilla. Vi surrade ett bra tag, sen gjorde vi scones och kollade på film. Det var riktigt trevligt att träffa henne, det var så längesen! Och nu är det som sagt onsdag och piss väder ute. Jag skulle ner på stan och göra massa ärenden, men i detta väder har jag legat och kollat på film ist. Ikväll blir det utgång, Fannys sista utgång här på ett tag! :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0