Om en månad drar vi!

Fyra dagar kvar nu bara! Jag räknar ner flitigt, och idag är det en månad tills vi åker ner till Barcelona :p Får väl se till helgen om det blir att vi bokar flyg och tåg ner till Sthlm. Jag är så jävla peppad för denna resa, jag hoppas allt flyter på. Klart det kommer att komma motgångar, men då får man försöka lösa det och göra det bästa av situationen. Men men, idag åker jag hem till mamma för att bo där ett tag, har nog inte bott hos henne på sju veckor eller nåt nu. Nu saknar hon mej så mycket att hon dör snart av längtan efter mej (jag saknar henne också, fast bara lite). Jag måste också försöka komma iväg och lämna in telefonen min innan jag åker till Barcelona, så imorrn får jag ta och ta tag i det där. Idag kommer bror min hem också, nu är han äntligen klar med sin utlandstjänst i Tchad. Oj så jag har längtat efter honom. Men nu åker ju jag iväg, men jag hinner träffa han mycket ändå innan :) Nu är det snart lunchtime på TeliaSonera för våran del!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0