Mysig dag

Mysig dag idag. Idag skulle Micka äntligen få sin födelsedagspresent av mej. Det blev en fika på Barista, 188kr, lite väl dyrt tyckte jag nog det blev. Men vad gör man inte för sina vänner? Efter fikat åkte vi ut mot Birsta, dels skulle Micka lämna in sin telefon som hon haft i tre veckor max på Expert, dåligt dåligt säger jag bara, sen skulle jag hämta ut min som blev klar igår. Visst känns det tomt utan sin egna telefon? Nu kan jag säga att jag är hel igen, hur töntigt det än låter så är det faktiskt sant. Sen vi gick vi runt och kollade en sväng, vi hälsade också på Lina som jobbade idag. Nu har jag nyss kommit hem efter att ha spenderat kvällen hos min granne/vän Pernilla. Pernilla skulle beställa hem pizza från Biteline, de säger jämt att det ska ta 45-60min, men hur kan det då komma sig att det nästan tar dubbelt så lång tid en torsdag kväll klockan åtta? Ja det undrade vi med, men hon fick i alla fall till middag till slut. Sen såg vi på Se upp för dårarna, den filmen är ju verkligen helt underbar! Imorgon ska jag klippa mej och kanske åka ut till stugan för att hälsa på farmor en sista gång innan jag åker. Bara 12 dagar kvar nu!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0