Inte ens viktigt längre

Jag har ingen aning hur detta kommer gå. Jag har varken haft tid eller ork för att blogga nu de sista dagarna. Det känns som jag har jätte mycke saker jag vill skriva om. Men hur ska jag kunna förklara de fyra dagar som gått? De senaste dagarna har i alla fall varit helt underbara! Fest onsdag och lördag, mys pys med mat i fredags. Fast i torsdags låg jag i hög feber hela dagen. Så förutom då så har de här dagarna varit underbara. Jag vaknade upp med en sån jävulskt frossa i torsdags, låg i sängen hela dagen. Men nu ska jag inte gå in nå mer på de. Jag tror inte ens jag orkar skriva alls om de här sista dagarna nu. Det känns så tråkigt att prata om flera dagar tillbaka, känns som att det inte ens är nå viktigt längre attt skriva om de. Idag har jag i alla fall varit på Selånger Marknad och handlat en ny plånbok, så var det med de. Nu ska jag komma ikapp lite med att läsa lite bloggar. Jag åker om 16 dagar!!!!

So long

Kommentarer
Postat av: pernilla

kanske en kopp te imorgonkväll? jag jobbar till 18.00 :) puss

2008-08-17 @ 22:18:57
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0