Hela snabba helgen

Nu rusar dagarna ifrån mej. Helgen har verkligen gått hur fort som helst! Jag var som sagt i stugan i fredags, hälsade på farmor en sista gång innan jag ska åka. Jag gjorde tacos och sen på kvällen blev det filmen Hannibal som gick på tv. Jag åkte hem mitt på dan till stan igen. Där jag slöade lite och gjorde mej ordning för kvällen. Jag hade bestämt med Pernilla att vi skulle laga mat och se på film. Så jag mötte upp henne på stan handlade lite mat och gotta. Efter att vi ätit kom också Sonja förbi och gjorde oss sällskap. När klockan hade tickat över tio ringde en vän till mej och frågade om jag skulle hänka med han på äventyr. Eftersom Pernilla ändå skulle upp och jobba så gjorde det inget att jag och Sonja drog. Jag kom hem runt halv 1, helt slut la jag mej i sängen och somnade som en stock. Imorse vaknade jag upp, jag hade fått ett sms av en viss person där det stod lite saker, jag blev inte förvånad kan jag säga, synd att jag sov bara. Idag har jag varit på stan med Högge och Tätte och handlat en present till en tjej som jag ska till imorrn. Efter allt skit snack och fika drog jag och Högge hem till henne och spelade Wii, jag fick fan ont i armen av all tennis som vi spelade och jag förlorade på. Sen nu ikväll har jag sett film med mamma och myst, hade inga direkta planer för kvällen och jag orkade dels inte göra något heller. Nu är det snart bara 8 dagar kvar, jag känner redan att denna vecka kommer gå med myr steg fram!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0