Hela helgen

Jag har ingen aning hur jag ska börja! Men det blir väl fredag då. Jag slutade att jobba på Telia. Vilket först kändes som en stor lättnad. Men när vi satt och skulle fika mina brownies med polkagrisar i, så kommer de jag jobbat med presenter till mej och Jossan. Och då när jag kramade om dem och sa tack så kände jag hur tråkigt det egentligen var. Man hade fått sån kontakt med alla, vilket är hur roligt som helst. Men jag har i alla fall lovat att höra av mej hur det kommer att gå nere i Barcelona och allt de där. Sen åkte jag hem för att ta en power nap inför kvällens kräftskiva. Jag vaknar livrädd av att det ringer på dörren, till slut vågar jag gå upp och kolla vem det är, och då är det ju Lisa som står där och väntar på mej. Stackars lilla, hon hade ringt mej tusen gånger, men eftersom att jag visste att någon skulle ringa hade jag telefonen på ljudlös. Sen hade hon glömt bort portkoden, så hon hade kanske stått där utanför en halv timma, tills hon blev insläppt av min granne. Vi bestämmer oss för att åka ner på stan för att boka flyget till Barcelona. Vi flyger nu den 2a september och åker ifrån Sundsvall den första, vi sover på hotell på Arlanda natten före. Men men, sen var det bara att bege sig hem för att göra sig ordning för kräftskivan som jag skulle gå på tillsammans med tjejerna i laget (blir väl mitt gamla lag nu). För att sumera det kort så hade jag en hur trevlig kväll som helst hemma hos Pilla med tjejerna (grattis Pilla till en till bäbis och Nisse till bröllopet). Kvällen avslutdes nere på korgen, eller nästan i alla fall. Lisa och jag går på Shell och köper natta mat för att gå hem till mej och sova sen. Lisa is a pain in the ass att sova med!!!!!!!!!!!

Lördagen började tidigt. Jag vaknar av att Lisa nästan ligger på mej, hon ligger med sina ben inlindade i mina. Det är tydligt att hon är en riktig mys gris att sova med. Inte för att det är nå fel med det, men jag myser hellre med en kille än med dej Lisa (inget illa menat). Vi går ner på stan för att möta upp Fanny för att inhandla det sista till kvällens avskedsfest för Fanny. Vi går sedan hem till Fanny och fixar och donar i flera timmar med mat och efterrätt och allt annat som skulle fixas. Det enda jag har att säga om gårdagen var att jag hade hur jävla kul som helst. Det blev inge krogen för oss, även fast vissa drog ner. Och jag kan säga att jag tror inte de hade lika kul där nere som vi hade hemma. Jag kom hem halv 6 imorse från Fanny, så jag kan säga att jag har varit rätt seg idag.

Imorgon börjar min första lediga dag, och den ska jag spendera med Lina!

Fanny jag kommer sakna dej när vi båda åker iväg ska du veta!

So long!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Tack vännen! :) Ja, det måste vi! Kanske en kopp te hos mig imorgon kväll? Jag jobbar stängning hela veckan som det ser ut nu, men runt 21? Jag ringer dig! Puss

2008-08-11 @ 10:58:43
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

inget illa menat!? det var ju hjärtskärande att läsa ;P haha

2008-08-11 @ 16:49:31
URL: http://lisawalker.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0