Äntligen!

Äntligen, äntligen, äntligen helg! Gud vad jag har längtat efter denna underbara helg! Det har varit en piss tråkig vecka på jobbet, jag bara längtade att komma därifrån idag. Ikväll har det varit en kväll bestående av mysigt umgänge. Lisa btw fick också jobbet i barcelona! Vi har suttit och kollat på massa lägenheter tills Fanny slutade och vi drog hem till henne. Då kom också Zara och tog del av vårat av vårat umgänge, det blev bullar och te med massa prat om allt mellan himmel och jord. Så som en riktig tjejkväll ska vara!

Men men nu till saken, Lisa har också fått jobb där. Jag hade väntat mej att de skulle ringa idag, för jag skulle som sagt lämna mitt besked att jag tog jobbet. Men nu ringde han ju inte idag, orolig blir jag även fast han sa att jag hade min plats där nere. Men jag vet inte, jag oroar mej väl i onödan. Men vi blev hur sugna som helst på att flytta nu när vi satt och kollade på massa lägenheter, så nu är det bara att hopppas, för till Barca vill jag jobba!

Nu ska jag snart sova!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0