7 dagar kvar (snart 6)

Nu blev det en grå idag igen efter dessa soliga dagar. Men som man brukar säga, efter regn kommer alltid sol. Fast nu blev de, efter sol kommer alltid regn. Dagen började mycket segt, jag klev upp vid halv 12. Eftersom jag visste att jag inte hade några planer drog jag mej i sängen exta länge idag, vilket var über skönt! Sen snackade jag med Pernilla och drog till henne och drack te och såg på film. Det är så mysigt att göra det mitt på dagarna när det är sånt här grått väder. Nu ikväll har jag varit hos Micka som jag nyss kom hem ifrån. Vi satt och såg En Prinsessas Dagbok som gick på tv. Även fast man har sett den tusen gånger förut kan man alltid se den en gång till. Imorrn händer inte så mycket förutom att jag ska bort till en kompis imrorn kväll som fyller år.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0