1,5 dag kvar!

Bara 1,5 dag kvar nu! Känns mycket bra, även fast jag kommer sakna de jag jobbat med här. Alla är så mysiga och snälla, man kan verkligen prata med dom om allt. But all good things come to an end. Middagen igår på Olearys med mamma bor bror var mycket trevlig. Vi åt jättegod mat, och hade en mysig stund. Jag och mamma skulle berätta massa saker för Erik som hade hänt, till slut sa han åt oss att lägga av. Jag sa en grej, mamma sa en annan, han fattade ingenting. Så vi fick ta det från början med en version. Haha jag och mamma är så fula :p Efter middagen gick jag och mamma och hyrde film, eftersom hon hade fyllt år fick hon också välja. Det blev en svensk film, Himlens Hjärta med Mikael Persbrandt, Maria Lundqvist och Jakob Eklund. Då tänkte vi, eftersom att det var bra skådisar med så borde det ju så klart vara en bra film. Men där hade vi jätte fel, den sämsta filmen jag sett på länge. Den är något jag inte rekomenderar att se!

Nu är det lunch om ungefär en timma, och jag ska äta nudlar!


BIG NO!

So long fuckers!

Kommentarer
Postat av: Anna

Daniel och jag såg den där filmen i förrgår, galet dålig! Man väntade ju hela tiden på att nåt skulle hända..kändes som en B-film..utspelade sig i två hem med 5 skådespelare..varav en endast var en röst..kul film..verkligen..

2008-08-07 @ 10:37:54
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja verkligen :P

2008-08-07 @ 12:43:10
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0