Vilken trevlig kväll det visade sig att bli

Vilken mysig kväll det blev! Jag, Lisa, Lotta och Fanny Sofia drog hem till Lina. Vi har kollat på tv, gottat oss lite, snackat massa gojja som vi tjejer gör och massa annat! Det har varit hur trevligt som helst. Förutom att det hände en liten incident på slutet, men det är inget jag ska gå in närmare på. Men jag tycker verkligen att när man träffas några tjejer som man inte har träffat allihopa på samma gång på ett tag är så otroligt trevligt! Det finns alltid så mycket och så många att prata om, visst äre så? Det tycker i alla fall jag. Så denna fredag har varit allt ifrån tråkig må jag säga! Hoppas ni alla har haft en lika trevlig kväll som mej!
Nu blire sängen och SATC.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0