Tillbaka...

Ja då var jag äntligen tillbaka till blogglivet igen! Lagfesten i lördags var så otroligt kul! Vi började i borta i Bergsåker med mat och trevligheter. Kvällen avslutades på Svenssons med fullt ös! Den roligaste kvällen på länge, bilder kommer senare.

Söndag bestod av att ligga hemma i sängen hela dagen + att åka tillbaka till Bergsåker för att städa undan.

Måndagen bestod av skola. Jag och Stina hade på gympan planerat ett aerobicspass som vi skulle hålla i. Det gick sådär tyckte jag. Vi är ju som sagt bara tre tjejer och kanske femton killar som har idrott. Och vi var ungefär vi tre tjejer och fem killar! Så få har vi aldrig varit, och jag kan säga att det berodde på att jag och Stina hade aerobics, men det var rätt skönt ändå. Sen igår fick vi våra studentmössor + de andra sakerna. Det känns skönt, så att man har den till mösspåtagingen. Det var allt för nu.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0