Snö i april?

Hur fan kan det vara så jävla vitt som det är i Sundsvall nu?! Det är april och vitt på backen när man slår upp sina ögon för en ny och spännande dag. Jag förstår ingenting, jag har aldrig varit med om att det har snöat i april förut. Nu ska det ju gräset vara gult och snart ska det ploppa upp fina tussilagos och videkissar (om de kommer på våren) och man ska vakna till fågel kvitter.

Idag är jag som sagt ledig, jag tycker själv att jag verkar vara mycket ledig nu får tiden men det så det kan vara ibland. Det blir att städa, plugga och troligtvis gå på stan med Mikaela för att hitta balskor, avslutningsklänning och fotohörn. Sen vet man aldrig i vilken ordning det kommer, men det löser sig.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0