Snart är det över!!!!

Vanliga måndag igen! När ska detta ta ett slut? Jo jag ska berätta för er, om ungefär en månad och lite mer! När man ligger där i sängen på söndag kväll och försöker sova, men det enda som går runt i ens huvud är att imorrn är det måndag igen och en ny vecka med nya utmaningar väntar för en. Så är det varje söndag! Men snart är det slut, inga mer jobbiga veckor med skola och skit. Inga mer jobbiga snorettor att störa sig på. Inge mer äcklig Åhléns mat heller.

Så nu är det måndag och jag har nyss ankommit till skolan. Jag har bara en lektion idag och det är idrott och den börjar 15.10. Så jag kom hit vid halv 2 för jag tänkte ju så klart vara social med Sandra och Fanny Sofia som har varit här hela dan, som den sociala person som jag är på d.v.s. Nej då sitter dom och kollar på en film och typ ignor hela tiden, roligt att jag kom hit då! Men jag fick ju iaf låna Fanny Sofias dator, så lite snäll var hon och det är därflr jag sitter och skriver nu, ingen annan anledning kan jag lova!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg !!

http://blooondiiie.blogg.se

2008-04-28 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0