Sista April

Sista april kunde inte ha börjat sämre för min del! Sitter som sagt på skolan nu, vi hade en lektion idag och jag skulle börja 10. När jag kommer hit så sitter Lisa och Fanny Sofia här och de säger att de inte sätt lärarn. Vi går in på nätet och kollar, och så klart så är hon sjuk idag! Jag hade kunnat legat kvar i min säng hela dagen tills jag ska till frissan! Fast det var nog bra ändå, eftersom det är så fint väder idag så var det lika bra att jag kom ut ändå!

Så dagen ser ut som följande:
- Sitta och ruttna här tills Fanny har gjort klart sitt prov.
- Äta lunch på Åhléns för att sedan gå ut i solen.
- Gå hem och vänta på att jag ska klippa och slinga håret.
- Dra till Lina och grilla och dricka öl!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0