Sex And The City

image167

Jag har aldrig varit riktgit intresserad av Sex And The City (SATC). Jag vet inte varför jag aldrig har riktgit kollat på det. Något avsnitt nån gång ibland har jag ju sett, men aldrig riktigt varit sugen på att börja se de. Men nu så ska de ju göra en film som snart kommer och den vart jag på en gång sugen att se. Så nu på senare tid har jag börjat kolla på säsong 1 och jag är helt såld. Allt detta sex snack gör mej helt galen och det är så roligt. Jag är precis likadan själv. Någon som håller med mej om att det är bra?
Nu blir det i alla fall sängen och SATC. BTW jag är ledig imorrn! :D

So long

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag älskar SATC och har sett säsongerna i två omgångar... (jag är ju gammal jag) Verkligen "my kind of serie" ;)

2008-04-10 @ 02:27:14
URL: http://www.catrinhuven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0