Ny vecka, nya tag!

Ja då var det måndag och en ny vecka som väntar framför än imorrn. Och jag gruvar mej redan! Jag kommer att ha fullt upp denna vecka, jag ska försöka bli klar med så mycket saker som möjligt. Så jag kommer att ha fullt upp alltså.

- Estetprojekt
- Projektrapport
- Filmanalys
- Filmhistoria
- Historiarapport
- Religions fördjupning

Så nu tror jag att jag har fått med allt. Ska först och främst ta itu med fördjupningen och estetprojektet för det är det närmast deadline på. Sen får det gå vidare med historiarapporten.

Jag ligger nu och kollar på Sanningens Ögonblick. Jag tycker det verka vara det mest onödiga programmet som finns. Människor tycker synd om dem som sitter där i stolen, men de har bara sej själv att skylla. De har ju valt själv att sitta där i stolen och svara på pinsamma frågor om sig själv. Ja det är just vad jag tycker. Efter detta blir det sängen och SATC, tänkte också försöka somna rätt så tidigt ikväll, är rätt så slut efter heljen.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Filmanalys? jag hoppas att det är något som jag inte ska göra va :O

2008-04-21 @ 07:47:41
URL: http://lisawalker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0