Mycket gjort idag :S

Alltså jag kan inte förstå vad det är för fel på detta väder! Hela jävla dagen idag har det snöat sönder här, jag förstår ingenting. Men jag kan ju alltid hoppas att när jag vaknar imorrn så skiner solen in genom min persienn. Det har iaf varit en fullspäckad dag idag och den vart inte riktgit som jag hade planerat. Började att dra ner på stan för att träffa Mickan och kolla på studentkläder. Det gick ganska bra, hittade ett par skor jag ska köpa och kanske en klänning om jag kan fixa någon som kan sy upp den. Sen vart det hemgång  och dammsuga och kolla på SATC. Sen började det kurra i min lilla mage och Lisa ville att jag skulle komma till henne och laga mat. Så så blev det, vi har myst och umgåtts och jag har fått träffa hennes "kille" som kom dit senare. Så nu sitter jag här igen och är as trött och funderar snart på att lägga mej i sängen och kolla på Eva&Adam, asså det är dom lilla. De är ju så otroligt söta och tänker bara tillbaks på när man var i deras ålder. Imorrn blire skola och plugga för hela slanten!

image168
Min vackra sko som jag ska ha till studenten! 399kr Euro Sko

So long fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0