Lisa, min kära vän och klasskamrat

Ja då var man hos mamma igen då och då börjar ju så klart "hos Lisa" kvällarna igen. Nu börjas det igen, nästan varje dag när jag är hos mamma är jag nästan alltid hos Lisa som är min kära granne och klasskamrat. Idag när jag kom hem till mamma sa jag nästan på en gång att jag och Lisa skulle gå ut och gå. Då frågade hon om jag hade saknat Lisa, eller om det var hon som hade saknat mej. Jag tror att vi har saknat varandra lika mycket :p Men men, vi har iaf ikväll pluggat och varit duktiga. Varit ute och gått i en timme och varit duktiga. Sen åt vi baguetter med vitlökssmör på, inte lika duktiga. Sen satte vi oss och kolla på My Boss's Daughter, vilket vi båda visste är en sån nerverande film. Men dum som vi är så kollar vi ändå. Det som gör denna film till en se värdig film är ju så klart Ashton Kutcher, så snygg som han är! Så nu har jag nyss kommit hem och ska väl försöka lägga mej och sova snart. För imorrn är det skola och blodcentralen som gäller!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0