Ingen kommentar

Min dag började inte riktigt som jag hade tänkt mej. Som vanligt när jag börjar 8.15 så brukar jag ta 8 bussen från mej. Det är alltid mycket folk på den bussen den tiden, men jag har ju som sagt en klumpig jävla dator att släpa på varje dag så jag orkar inte gå ner. Men när jag väl står där och väntar och väntar på min försenade buss så kommer den till slut och är FULLSATT! Den bara åkte förbi mej och en annan tjej. Jag blev mycket less då, fel att bara ta upp två pers när det sen ändå ska av massa folk vid höglunda som är nå busshållplatser framför. Men nej, ja så jag fick ju gå ner min tunga dator och nu har jag ryggskott!

Men nu är jag iaf hemkommen från skolan och ska sova en liten stund, sen blir det till att plugga järnet med religion. Sen så är jag ledig imorrn också, jag kan inte ha det bättre!!!!

Om en vecka åker jag till Vemdalen och ska åka bräda och supa, fy fan vad jag längtar att komma från denna skithåla och skolan!

So long asholes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0