Ingen bio, men utgång vart det!

Det blev inte riktigt som det var tänkt igår kan man säga. Jag och Micka skulle ju först gå på bio och se 27 dresses. Och eftersom vi skulle gå på den sena bion så gick vi till Högge före. Hon skulle ha lite förfest med några tjejer i laget o så, så vi tyckte det kunde vara trevligt att gå dit och heja också. Men sen blev vi bjuden på öl och var plötsligt inte så sugen att gå på bio :p Sen vart det mer, och folk började rullade in. Sen avslutades kvällen på Svenssons. En rolig och gratis kväll för min del, och det är absolut inget jag tackar nej till!

Så idag ska jag och Micka gå ut och gå. Och ikväll blir det förhoppningsvis 27 dresses. Sen ska jag kanske försöka plugga lite också.

So long

Kommentarer
Postat av: Marielle

27 dresses vill jag se :) har du tips om vad man kan besöka i london? åker imorn och vill gärna ha tips ifall du vet ngt =)

2008-04-06 @ 12:02:28
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0