Idrottslektionen

Fy fan vad ont man kan ha! Har nyss kommit hem från en ganska så händelserik idrottslektion. Jag hade tyvärr glömt mina skor uppe hos mamma och det kom jag på imorse när jag var hos pappa, så jag hade ingen möjlighet att hämta dem heller. Och vi skulle ha fotboll på lektionen, så jag var villig att ställa mej i mål bara därför. Det gick hur bra som helst från början, men sen börjar alla killar till idioter ta i som satan! Vi är ju som sagt bara tre tjejer och femton killar typ och jag var den enda av oss som stod i mål, och eftersom det är en tjej som står så tänker man ju att de kan ta det lite lungt med lilla mej. Men icke, började med att jag fick en tackling rakt på höften,  sen ett stenhårt skott på vaden och till sist så sprang en kille rakt in i mej med världens fart rakt på mitt onda knä sen förut! Jag trodde jag skulle dö! Så nu är jag hur röd som helst och helt uppsvullen och sen så kommer jag få världens största blåmärke där också! Så nu haltar jag omkring och känner mej som en gammal kärring, men det kanskr är sånt man får ta ibland.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0