Idag blev det iaf skola...

Idag blev det i alla fall skola för min del.  Tråkigaste ämnen ever idag. Började med religon, vilker vi fick en jätte jobbig svår uppgift i nu. Det känns väldigt väldigt inte läge nu iaf, eftersom jag har massor av andra saker att göra också. Dagen fortsatte med estet där jag skulle göra klart mit porträtt. Jag blev hel nöjd! Lisa fick vara mitt moraliska stöd idag genom den lektionen för hon var klar med sin. Och hon utnyttjade sin tid till fullo genom att rita teckningar till oss som var där. Ikväll blir det plugg och sånt hos Lisa, filmkunskap och religon står på schemat. Nu är jag dödshungrig och vill ha mat!



Mitt snygga självporträtt på mej själv!



Lisas snygga porträtt av mej!


So long

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan va snygg bilden blev!!!;)

2008-04-08 @ 17:28:35
URL: http://emmamikaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0