En ihopkurad Anna

Detta kunde inte ha varit en mer onödig dag för min del. Jag gick till slut hem efter att ha suttit och väntat på min lärare i kanske 20min, och då var jag riktigt less kan jag lova. Gick hem till pappa för att busa lite med lilla Noel, han har blivit större nu och har börjat lära sig att krypa och göra massa ord ifrån sej, inte lika gnällig som förut heller som tur var. Och han blev helt facinerad och jätte glad när han satt i mitt knä och jag höll på att knappa på min lilla laptop. Dagen hos pappa fortsatte i sängen med SATC och en stunds sömn helt ihopkurad i min sköna säng. Pappa skjussade hem mej till mamma och här har jag legat ihopkurad resten av dagen framför tvn. Har varken haft någon ork till att göra nånting med min onda mage. Det har varit synd om lilla mej idag!

Imorrn är jag ledig igen! Det är mycket ledighet för min del nu och det tackar vi inte nej till. Så imorrn blir det frukost hos Fanny Sofia som kommer att bestå av scones och mysigheter med film. Jag längtar redan.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0