En grå dag som alla Fannys tröjor

En ny och molnig dag har börjat. Jag var inte direkt sugen på att kliva upp imorse och gå till skolan när jag drog upp persiennen och såg att det var grått som Fannys alla tröjor. Men jag var så klart tvungen eftersom vi skulle ha genomgång i Flash på mum lektionen. Det verkar inte direkt vara ett sånt roligt program, men jag kommer väl så småningom in i det och då blir det säkert roligare. I alla fall när jag hade sminkat och fixat mej idag så börjar det sticka till i ögat och jag blir tårögd. Så har det varit hela dagen nu och det är jätte jobbigt! Det ser ut som att jag går runt och grinar ur ena ögat emellanåt, och det ser inte direkt så fint ut. Nu har jag iaf slutat och ätit en lunch på Åhlen's som bestod av spagetti och köttfärssås, det var helt okej faktiskt. Nu kommer snart min kära pappa och hämtar upp mej på skolan för att skjutsa mej till blodcentralen för tester. Jag hoppas jag kan bli blodgivare!

So long fucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0