Det börjar ta sig!

Idag är det mina enda lediga dag denna vecka. Men inte blir det mycket ledigt för det inte! Har nyss suttit och försökt pilla ihop ett visitkort om mej själv i Flash. Finns det någon som är bra på det programmet?
Men det gick skapligt ändå. Nu så ska jag snart traska iväg till min kära farmor för att äta lunch, hon bor alldeles granne så det är skönt när hon ringer och frågar om man vill ha lunch, annars äter man nästan inget på hela dagen. När jag kommer tillbaka därifrån så blir det att fortsätta plugga och då blir det filmkunskap, eller rättare sagt filmhistoria. Det kommer nog gå rätt så bra, de bruka inte vara så kluriga frågor.

image191

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0