Desperate Housewives is back!

Någon som håller med mej om att Desperate Housewives is the shit?! Har i alla fall kollat på det nyss på kanal 5, för deras nya säsong började som sagt idag, i fall någon konstig person har undgått detta så berättar jag det nu för er. Jag fastnade för den serien på en gång då den kom. Och jag har lovat mej själv att alltid följa det på tv, fråga mej inte varför. Det är samma sak när det gäller Grey's Anatomy. Men jag tror att det är därför att det är mina favorit serier och jag vill verkligen känna att jag längtar tills nästa vecka då det är igen. Ja så är det i alla fall. Nu blir det sängen och SATC!

image175
De otroligt snygga hemmafruarna!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0