Anna och Fanny mot världen!

Lyckad kväll var det va? Och så blev det också. Började hemma hos Anette för att sedan träffa de andra nere på stan. Vi skulle som vanligt gå in på Svennes först, men det var en jävla kö och segt gick det. Så vi bestämde oss för att vi drar på Stadshuset ist, även fest vi visste att det var 20 där igår kväll så skadar det ju inte att prova. Men de andra ville inte prova och det var en lång kö dit in också. Men jag och Fanny Sofia gav oss inte åt slumpen, utan stod kvar där för att gå in där. Och vi kom in så småningom (synd att ni inte stod kvar med oss). Och jag kan bara säga att det var jävligt kul. Jag har tyvärr inga bilder från igår, glömde helt att knäppa. Men jag kan säga att jag såg jävligt bra ut! :p Nu ska jag sluta skriva, för jag skriver om sånt som inte intresserar andra egentligen, men det skiter jag i!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: mariar

Orka kopiera Kenzas senaste inlägg på pricken...

2008-04-27 @ 12:51:40
URL: http://morrison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0