Anna is back!

Ja då var jag åter hemma i Sundsvall igen då. Jag har haft det så otroligt underbart i Vemdalen. Jag och Jossan har festat för fulla muggar och solat så att vi har blivit som stora kräftor i anskitet. Jag vill inte gå in på för mycket detaljer, men det är något mellan med och Jossan :p Men mycket roligt hände med mycket roliga människor b.l.a. med afterski bandet och lite annat. Men jag kan svsluta med att det var en otroligt lyckad resa och med några bilder!





1. Utsikten från våran stuga
2. Också utsikten
3. Jossan och jag posar så trevligt
4. Norrland och någon blandning som pappa bjöd på när vi kom upp mitt på dan
5. Jossan och jag posar igen så snyggt
6. Våran stuga (ursäkta den mörka bilden)
7. Min kära fader
8. Jag i solen och njuter (jag kunde inte se nåt, därför jag blundar så nu får ursäkta)
9. Gott gott gott!
10. Uppe på fjället
11. Våra snygga grogglas
12. Jag som är röd som en kräfta

Pusshej lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0