27 dresses

image164

Jag höll nästan på att glömma. Jag och var ju som sagt och såg 27 dresses igår och jag skulle ge en åsikt av vad jag tyckte om denna romantiska komedin. Jag tyckte att det en sjukt gullig liten film. Jag trodde att den skulle vara för mycket förutsägbar, men så mycket var det faktiskt inte. När man ser sånna där typiska kärleksfilmer vet man jämt vad som ska hända, men inte i denna faktiskt. Iaf inte hela tiden, men gissar rätt om saker gör man ju så klart i alla filmer. Men man kan säga att det är en riktig tjejfilm och sånna kan jag säga att jag tycker om. Så jag tycker att alla tjejer som tycker som jag ska absolut se den!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0