Stan med Anna

Nu har jag nyss kommit hem från stan. Jag och Anna var nere, det var verkligen tusen år sen vi sågs så det var jätte trevligt! Jag bara älskar hennes mage nu, den är så fin! Det blev shopping för oss båda. Tyvärr inte det som jag hade hoppats på, jag är ute efter nå sandaler nu till sommaren. Jag hittade några stycken, men inte en enda kvar i storlek 36, jag hatar att ha små fötter! Var även och kollade runt på barnavdelningen, det är ju en fördel med att ha små, men det fanns inga där heller i min storlek.


Min nya t-shirt från Vero Moda, 179kr. Inte så bra bild, men det får ni ta.


I brist på annat lägger jag ut en bild på min fläta idag som jag fick beröm om.

Kommentarer
Postat av: anonym

ska du ha en bäbis? :)

2009-06-16 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0