Vi blev imponerad!

Vilken härlig dag detta har varit! Dagen började med att jag vaknade runt 11, med ovanligt glatt humör. Ja man kan ju undra vart det kom ifrån? Men jag gjorde i alla fall ordning mej och drog upp till Anna i Haga. Jag kan säga att vi har mest suttit och surrat hela dagen, jag och Anna kan verkligen prata med varandra, det är skönt! Vi tog en sväng till Hemköp och skulle köpa ingredienser till middagen som jag skulle bli bjuden på. Det blev en otroligt god pastasås med kassler och purjolök och massa mums, hon är riktigt duktig på att laga mat. Sen drog jag iväg för att jag skulle träffa Anette i mitt lag. Det enda vi visste att vi skulle göra var att åka ut till Bergsåker för att kolla på ett tjejlag som spelar innebandy och komma med några råd. De var ungefär 9-10 år gamla. Men när vi väl kommer dit, då ska vi hålla i hela träningen! Vi hade ju inte förberett oss, vi visste ju inte vilken nivå dom låg på eller någonting. Men pratade snabbt ihop oss och så var det klart. Det gick faktiskt otroligt bra, och de var hur duktiga som helst, vi blev riktigt imponerade! Nu resten av kvällen blir det bara lungt hemma, jag känner att jag inte behöver göra nåt över huvudtaget.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0