Valvaka inatt?

Inte för att jag är så insatt i det där, men ändå. Men jag ska försöka kolla så länge som jag kan. Jag kunde inte somna igår, och vaknade tidigt ( klockan 10?) av att mina kära grannar där under spelade metal musik. Trevligt att vakna upp till va? Men men, dagen har bestått av umgänge som vanligt, börjar som sagt bli less på att inte göra nåt på dagarna. Kontorsfixarna kan bajsa på sig också! Kvällen har varit lugna puckar, jag känner mej så seg och hängig så kände faktiskt inte för att göra något alls. Ibland kan det vara skönt också. Nu börjar strax valvaken med Filip och Fredrik!

Kebab City nästa? :S

So long


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår :/ Ja men gud ja, det är ju bättre än ingenting :) Är skönt att ha ngt att göra! Ska vi hitta på ngt till helgen? Har så BAJSmycket att göra men känner att jag måste lära mig ta pauser när det blir mycket :)

2008-11-05 @ 11:12:39
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0