Teater ikväll

Jag kom hem från en stund sedan efter att ha varit på teater. Var grymt längesen jag var på teater. Jag minns förut när man gick med skolan då och då, men det var ju tyvärr ett tag sen. Men jag kommer ihåg hur roligt jag alltid tyckte att det var. Men den jag i alla fall gick på var Pengarna eller livet. Det var många som man visste var med i den, så man hade ju sina förväntningar. Men t.e.x. Anna Norberg, Martin Björk, Telia pappen och Joker i Rederiet. Men jag tyckte den var riktigt bra och rolig. Jag och Dana fick många fina skratt kan jag lova. Imorgon blir det lekdag med Levis och Noel i lekparken uppe på norra berget.



So long


Kommentarer
Postat av: esse pesse!

du vet att min salsalärare var med där:O? gissa vem det av dom det e!!

2009-01-09 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0