Snart dör jag!

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev. Det går väl i vågor antar jag. Så vad har hänt då? Inte mycket som vanligt. Jag har umgåtts med vänner och degat hemma. Det här suger verkligen! Jag tror inte jag pallar det här så mycket längre nu. Så vad ska jag då ta mej till? Jag har ingen aning. Just nu känns det som att hur mycket jag än försöker kommer det aldrig att vända ändåså. Jag har inga pengar till att göra någonting heller. På veckorna gör det väl inte så värst mycket, förutom att man inte kan sätta sej på stan och ta en fika. Men det är på helgerna som alla går ut och gör roliga saker, då får jag sitta hemma istället för att jag inte har råd. Jag DÖR snart, och det är allvar!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0