Såå skönt med söndag!

Vilken otroligt underbar och slö dag idag. Det är det söndagar är till för tycker jag. Igår blev det fest också så klart. Detta var den roligaste helgen på länge, även fast det var väldigt oplanerad. Jag kan också säga att det blev en väldigt hård helg.

Ja idag har jag i alla fall slöat till tusen. Jag såg en sån otroligt bra film förut Borderline med Jennifer Lopez och Antonio Banderas. Den kan jag verkligen rekommendera att alla ser. En film om vad som förrsigår nere i Mexico, om alla mord och mystiska försvinnanden av alla kvinnor. De blir begravda levande och kämpar för att varje dag komma hem säkert från sitt slaveri på fabriken.

Nu ska jag se klart mitt Grey¨s Anatomy och sen äta middag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0