Riktigt rolig kväll!

Gårdagen var kanon! Ja jag kan väl berätta då att vi förlora matchen, så jävla orättvisst var det. Så inge mer om det nu. Men igår kväll hade vi som en liten lagfest hemma hos en av tjejerna. Vi hade verkligen hur kul som helst, det var riktigt längesen vi umgicks sådär, det måste bli skärpning på den fronten! Sen blev det så klart krogen också, för omväxlings skull blev det faktiskt Svenssons för våran del, var riktigt längesen jag var där och det var kul som aldrig förr. Det blev dock en tidig kväll, men det känns bra idag. Jag har nästan nyss kommit hem också, men vart jag var behöver jag inte gå in på. Nu blir det väl mest till att slöa och får sedan se vad kvällen har att erbjuda.

Några bilder från igår.


Jag (Micka och Astrid i bakgrunden).


Zäta, Micka, Astrid och jag.


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0