Nu är det bara att vänta!

Andra dagen avklarad då. Kom hem för en stund sedan. Det var som sagt min andra arbetsdag idag på Kebab City. Det gick mycket bättre än igår, men det är väl kanske inte så konstigt. Nu är det bara att vänta på att de ringer så jag får jobba nåt. Jag ska ju som sagt bara hoppa in extra, men det är bättre än ingenting. Idag träffade jag några stycken som jag kände också, de blev väldigt förvånad när de fick se mej stå bakom kassan. Men det är inte så konstigt, jag lär ju få fler sånna kommentarer. Nu ska jag bara dega och vänta på att Desperate Housewives börjar!

So long


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag trodde ite att jag skulle komma undan så lätt :P och nej, pilla inte på det! ;P

2008-11-12 @ 08:32:30
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0