Man ska grina till filmer

Nu har tårarna slutat spruta. Jag har nyss legat och sett Ladder 49 som gått på tv ikväll. Jag verkligen älskar den filmen! Det var ett bra tag sen jag såg den, så jag hade inte så mycket minne av den. Jag älskar verkligen Joaquin Phoenix, han är en av de bästa skådespelare jag vet! Och jag blev så ledsen på slutet att tårarna bara sprutade på mej, och det finns inge bättre filmer än dom som man gråter till. Ja jag är en riktig bölgris, men jag tycker att det är så skönt att grina till filmer. Nu ska jag bara försöka att bli lite trött så jag kan sova.

So long

Kommentarer
Postat av: jossan

Du har blivit utmanad!

2008-11-18 @ 12:12:58
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0