Ingen skönhetssömn

Vilken hemsk natt! Ja då var det söndag morgon igen, jag ligger i sängen och har nyss vaknat. Jag skulle ha behövt sovit längre, men det går tyvärr inte. Jag har match idag, så då kan man inte ligga och sova hela dagen. Det känns som att jag nästan inte har sovit nånting i natt, jag har drömt massa konstigt och vaknat ungefär tusen gånger, det har varit som att jag bara har halvsovit, inte fått den där djupa sömnen. Utan har vaknat för ingenting. Men men, nu får det vara så, ingenting jag kan göra åt det nu.

Igår kväll var jag hos Anna med tjejerna. Det var en väldigt trevlig kväll igår, det blev hur mycket surr som helst. Längesen man hade en riktig sån där tjej kväll, i alla fall när vi är så där många och pratar om allting. För jag lovar att vi är riktigt bra på att prata också.

Nu ska jag snart gå upp och leka med Levis, sen är det match på Sollefteå!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0