Hemmakvällar uppskattas

Äntligen helg igen! Även fast jag nästan har det varje dag, men ändå. Idag har det varit en Anna och Carro idag. Vi var först ute på birsta och kollade runt där. Sen åkte vi in till stan igen, Carro gick och köpte sushi som hon sedan åt hemma hos mej. Sen blev det mys och middag. Sen har vi suttit framör tvn och sett Idol med pappa och Annelie. Efter Idol lirade pappa massa musik, som han alltid gör efter Idol. Han får nåt sug att sitta och lyssna. Så efter två timmar av lyssnande blev datorn min. Ibland uppskattar jag verkligen dessa hemmakvällar man har ibland, och det blev ju inte sämre för att Carro var med må jag lova. Känns bra att även mina kompisar kan umgås med min familj på det sättet, det uppskattas! Nu ska jag snart sova, ska upp imorrn och åka iväg till Iggesund för att spela match mot Njutånger. Nu jävlar ska vi vinna!

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Sushi..gud..va gott! :D

2008-11-16 @ 12:44:52
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0