Helgen kortfattat

Åter till vardagen igen då! Måndag igen, och en till värdelös vecka framför en. Helgen gick förbi med stormsteg må jag säga. Jag skrev ju i fredags vad jag skulle göra hela helgen, så det är ju ingen idé att skriva det igen, men det blev vissa ändringar. Jag var ju som sagt hos Anna i fredags kväll, Lisa kom förbi då också. Vi hade väldigt trevligt! Sen på lördag morgon skulle jag upp 7 för att jag hade match och vi hade samling 8. Jag sov 2 timmar denna natt! Jag låg och vred mej, stirrade upp i taket, slog på tvn, drack ett glas mjölk (brukar alltid hjälpa) och gick runt för mej själv i lägenheten. Så sjukt jävla jobbigt var det, i alla fall när man vet att man måste sova för att man ska spela match, och direkt efter matchen skulle jag iväg och jobba med laget. När klockan ringde efter dom där två timmarna var jag helt slut, jag fattade inte ens hur jag kunde komma upp ur sängen. Men jag gjorde ordning mej, åt frukost och ringde till en i laget och frågade om hon kunde ta mitt jobb pass så kunde jag ta hennes på söndagen istället, och det gick bra som tur var. Matchen gick faktiskt förvånadsvärt bra ändå pga av natten, vi spelade 6-6 fast det blev som en seger för oss ändå. Efter matchen la jag mej och sov ett par timmar så jag skulle vara pigg för kvällens utgång. Den var kul och lyckad, och som vanligt blev det Olearys för våran del. Igår klev jag upp för att åka iväg och jobba på Motorcentrum, det gick bra, även fast jag var lite seg. Sen blev det en lugn kväll, orkade eller kände inte heller för att göra nåt. Så det var min helg!


So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0