Händiga Anna

Nu har man varit händig må jag lova! Jag har städat klart mitt rum som jag började med imorse innan jag drog iväg. Sen kommer det fin besök till oss imorrn som ska stanna här hela helgen, och då var man ju så klart tvungen att baka lite chokladbollar till mina små fisar.


Visst ser dom inte helt underbart goda ut?!

Men mitt huvud har varit på spränggränsen idag. Det känns ungefär som förut, då hade jag som migrän nästan varje dag. Känner mej också alldeles tung på ögonen, det känns nästan som att jag inte kan fästa blicken. Jag vet inte riktgit vad det beror på, men jag hoppas det inte är nåt.

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Jajjemen ;) känner ingen annan anna som har en brorsa :P hehe. Jag bakade också negerbollar igår!

2008-11-06 @ 08:13:56
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: Lisa

I know ;) Men det var så gott och jag blev sugen på det igår. Du ska ju ta det som en komplimang ist! :P

2008-11-06 @ 11:54:56
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0