Första dagen

Vad ska man säga om denna dag då? Vakande vid 10 efter att ha ställt klockan. Varför ställde jag då klockan? Jo jag har varit på Kebab City idag och lärt mej kassan bland annat. Jag sökte jobb där förra veckan (jo jag är desperat), och då skulle jag komma in och lära mej idag. Dagen fölt på bra, men jag var nervös när jag skulle ta min första kund alldeles själv, men det gick bra tillslut. Så jag från 11-15 idag. Och imorrn ska jag dit och fortsätta lära mej, men då är det mellan 15-19. Så förhoppningsvis kommer jag att få hoppa in då och då i framtiden. Nu händer det inte så mycket, förutom att jag ska iväg och träna ikväll.

So long


Kommentarer
Postat av: Maja

Då lär vi ses där rätt mkt:p Vi på jobbet äter där rätt ofta:)

2008-11-11 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0