Dagen onsdag

Nu ligger jag i sängen, som jag dock gör varje kväll och natt. Jag har nyss kommit hem från Joacim, där jag, Carro, Joel och Niklas var. Som vanligt blev det massa surr, sen fastnade vi framför en film som gick på Tv4 film, jag kommer dock inte ihåg vad den hette, men det var rätt så bra i alla fall. Idag har jag annars varit på AF, vilket inte ledde till någonting som vanligt! Sen kom Carro, och senare kom Joel och hälsade på. Ungefär så har min dag sett ut idag, det händer inte så mycket som vanligt. Jag sökte även ett jobb förut idag som säljare, jag fick svar två timmar senare av att jag skulle ringa till en tjej och boka en tid för ett möte. Lite väl snabbt va? Då blir jag osäker, är jag den enda som sökt för att det är ett skit jobb? Ja jag vet inte. Men men, jag ska i alla fall ringa till dom imorrn och höra vad de har att säga. Nu ska jag titta på tv innan jag ska sova!

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äsch, de kanske behöver någon på en gång? :)

2008-11-13 @ 10:58:42
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0