Dagen, kvälllen och morgondagen

Ännu en helg är kommen! Jag har nyss, eller får ett tag sen kommit hem från stan där jag och Carro spatserade. Kallt har det börjat blivit nu också. Ungefär 3- idag, men det känns nästan som 10-, men det är för att man inte är van än. Väl nere på stan köpte en Carro en klänning till helgen, en fin och billig en från Gina, sen satte vi oss på Charm och Carro drack en kaffe och jag en te (har inte råd med nåt annat längre som sagt), men det var trevligt ändå! Sen ikväll ska jag till min vin Anna uppe i haga. Vi ska se på Idol och surra strunt som vanligt, det ska bli trevligt! Imorgon har jag match igen, nu jävlar ska vi ta och vinna! Sen ska jag jobba med laget, och troligtvis blir det utgång sen, Carro vill ha med mej ut.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0